"Prevladujoča poteza Skrtove umetnosti je njegova absolutna jasnost. Ta urejena in vitka zvočna konstrukcija, s katero umetnik svobodno uprizarja glasbena dela,
izvira iz njegove jasnosti duha in izjemne muzikalnosti, uprte v tehniko, ki jo odlikujeta zanesljivost in čistost,"
Njegovi koncerti od leta 2009 so poleg intenzivnega glasbenega potovanja tudi dobronamerno vabilo k raziskovanju samega sebe
in s tem k odkrivanju vseh plati življenja - s podobno temeljitostjo kot glasbenik razkriva vse nivoje glasbene partiture.
S premišljeno izbranimi programi in s smiselnim zaporedjem glasbenih del je mogoče na enem glasbenem dogodku zaobjeti zelo široko področje življenja
in zahvaljujoč vnaprejšnjemu doslednemu in neustrašnemu razkrivanju njegove raznolikosti, se lahko pripravi rodovitna glasbena in psihološka zemlja,
ki je s svojim globokim odrešujočim redom pripravljena za najskrivnostnejša semena. Ivanovi koncerti želijo s prečiščeno zunanjo formo
in z bogatim notranjim muzikalnim gibanjem pričarati življenje v malem, z namenom, da v njem mogoče zacveti zavest o odrešujoči enosti,
ki je v razdrobljenem znanem svetu polnem konfliktov težko predstavljiva redkost.
Čeprav je v svojem zgodnjem obdobju glasbenega udejstvovanja prejel številne nagrade na domačih in mednarodnih tekmovanjih, se je od njih umaknil,
saj meni, da so semena glasbe namenjena drugačni zemlji, njeni cvetovi in sadovi, ki jih glasbenik s skrbnostjo, čuječnostjo in globokim spoštovanjem goji,
pa ponujajo možnost za opazovanje ter okušanje življenja v svojem najbolj skritem bistvu.
Septembra 2015 je s tremi razprodanimi koncerti, dolgimi ovacijami in navdušenimi kritikami zaključil svojo prvo koncertno turnejo v Južni Ameriki.
Skrtov novi koncertni program pod imenom TRIO je pozornost argentinskih in urugvajskih glasbenih kritikov pritegnil tako s svojo "unikatno simetrijo"
in zahtevnostjo, kot s prvo uprizoritvijo del slovenskega skladatelja Marija Kogoja, "izredno zanimivih v svoji mešanici agresivnosti, bolečine in skrivnostnosti" .
Glasbena semena, ki so vsem skupna, so se bogato razcvetela tudi marca 2014 v dvorani Salle Gaveau v Parizu,
ki sodi med najznamenitejša koncertna prizorišča.
Ivan Skrt je v zadnjih sezonah nastopil tudi kot solist z Orchestra di Padova e del Veneto, s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in z Orkestrom Slovenske filharmonije. Večkrat je snemal za arhiv Radia Slovenija.
Njegov program obsega najzahtevnejša in najkompleksnejša dela pianistične literature in
»z izbiro programa dokazuje, da nima nikakršnih tehničnih omejitev, kar mu omogoča popolno svobodo pri oblikovanju svojega sporočila (B. Kljun).«
Novembra 2011 je buhtel obsežen glasbeni program v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma v Ljubljani.
Ob 200.obletnici rojstva Franza Liszta so na Festivalu Ljubljana z velikimi muzikalnimi vdihi
in izdihi zašepetale in zabučale njegove originalne partiture in priredbe .
Podobna semena so se sejala jeseni 2010, ko je zamisel da se z glasbo zariše »Krog življenja« izrazila na koncertni turneji po Sloveniji
.
Glasbena dela različnih svetovnih skladateljev so s premišljenio izbranim zaporedjem,
pripovedovala zgodbo človeka - od tišine maternice, prek kaotičnega rojstva, do igrivega, brezskrbnega otroštva ter spogledljive in zaljubljene mladosti,
vse do prvih zastrašujočih skrivnostnih predstav o smrti, "trkanja usode na skrita notranja vrata", preko resničnega strahu pred izginotjem v temi,
do namišljene osvobajajoče svetle smrti in popolne predaje, transcendence in na koncu do samega bistva - zlitja v praznino.
V poletju 2009 je na dogodku, poimenovanem »Sonate na Soči«, zažarela glasba treh velikih klavirskih sonat.
V čarobnem ambientu Kanala ob Soči je 2500 glavi množici, s klavirjem na gladini reke in z igro barve in svetlobe,
želela pokazati namišljeni razvoj človeka od znanega k neznanemu, z močno notranjo potrebo, da bi ustvarila trenutek brezčasja,
v katerem lahko zacveti zavest, da je tisto, kar se razvija v času, že od nekdaj in vedno v nas samih.
Ivan torej s svojimi koncerti uresničuje poslanstvo glasbenika kot glasnik življenja, skrbno izbrana muzikalna dela na vsakem izmed njih,
pa lahko ponudijo priložnost za oživitev in izostritev čutov, ki zmorejo razumeti glasbeni jezik, kot pričevalca popolnega reda, lepote in globine.